Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Plasticobilism



Τη Δευτέρα 15 του Μάη στις 8.30 μμ το ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ παρουσιάζει τον Θεσσαλονικιό δημιουργό του Plasticobilism (ένα project με φωτογραφημένες Playmobil φιγούρες που αναπαριστούν τον κόσμο γύρω μας ).

... όπως πάντα στο CAFE BAZAAR, Παπαμάρκου 34, Πλατεία Άθωνος, τηλ 2310241817,

με ελεύθερη και δωρεάν είσοδο.

Θα ακολουθήσει συζήτηση.


Ο “Plasticobilism”, παρακάτω δίνει το στίγμα των δημιουργημάτων του, θέσεις/κατασκευές που μέσω της φωτογραφίας φτάνουν ‘καυστικές’ στο ευρύτερο κοινό:

«Ονομάζομαι Νίκος Παπαδόπουλος, είμαι 37 ετών, διδάκτωρ Αστροφυσικής του ΑΠΘ και σεναριογράφος. Αλλά πάνω απ' όλα είμαι πατέρας δύο μικρών παιδιών. Ξεκίνησα να εκφράζομαι χρησιμοποιώντας τα playmobil του μεγαλύτερου γιου μου, όταν παίζοντας μαζί του, συνειδητοποίησα ότι μπορώ να μιλήσω για όλα όσα σκέφτομαι, επιστρατεύοντας αυτές τις φιγούρες των παιδικών μας χρόνων. Χρησιμοποιώ ένα σύμβολο της αθωότητάς μας, για να μιλήσω για όλα τα απάνθρωπα και σκληρά που συμβαίνουν γύρω μας.

Για μένα η τέχνη υπάρχει για να δείχνει την αλήθεια, όχι για να διακοσμεί τοίχους ή χώρους. Υπάρχει για να ανατρέπει, να ενεργοποιεί και να παίρνει ξεκάθαρη θέση για τα γεγονότα. Με αυτό που κάνω δεν έχω σκοπό να αφυπνίσω κανέναν, αφού αν κάποιος δεν μπορεί να αφυπνιστεί από την ίδια την πραγματικότητα, τότε σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει από την αναπαράστασή της με πλαστικές φιγούρες. Προσθέτω απλά τη δική μου κραυγή αγωνίας σε αυτές των εκατομμυρίων συνανθρώπων μου, που ανησυχούν για το παρόν και το μέλλον αυτού του κόσμου.»


fkth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: